X

Een vraag?
Bel ons:
03/776.53.91

Home > Over ons > Covid-19 : welke maatregelen treffen wij?

Covid-19 : welke maatregelen treffen wij?

In de eerste plaats een woord van dank aan al onze cliënten van wie we vanaf de aanvang van de crisis bijzonder veel medewerking en begrip mochten ervaren. Met wat goede wil van alle betrokkenen blijkt er toch heel wat mogelijk met de digitale middelen die voor handen zijn.


Vanaf 02 november tot en met 13 december (onder voorbehoud van wijziging maatregelen opgelegd door de Veiligheidsraad en Crisis Management AXA) zullen de volgende openingsuren gelden in ons kantoor:


Het loket is enkel toegankelijk elke voormiddag en donderdag van 16u30 tot 18u30, na afspraak!

Voormiddag:
Loket
Namiddag:
Geen loket
Maandag
Op afspraak
Op afspraak
Dinsdag
Op afspraak
Op afspraak
Woensdag
Op afspraak
Op afspraak
Donderdag
Op afspraak
Op afspraak
Vrijdag
Op afspraak
Op afspraak
Zaterdag
Op afspraak (niet open in juli & augustus)


Om de spreiding van het virus zoveel mogelijk tegen te gaan, zullen we naast de aanpassing van onze openingsuren nog de volgende maatregelen tereffen:

- Alle bezoeken op kantoor op afspraak (behalve Selfservice en ATM);
- In de wachtruimte mogen maxium 3 personen tegelijk aanwezig zijn;
- Alle ruimtes worden regelmatig gekuist en gedesinfecteerd;
- Alle bureau's werden voorzien van plexiglas en alle medewerkers dragen mondmaskers en bijvoorkeur ook handschoenen;
- Aan elke bezoeker die op afspraak wenst ontvangen te worden in een bureau (dus niet aan het loket), wordt gevraagd een mondmasker te dragen;
- Aan elke bezoeker wordt ook gevraagd om de deuren en schuifdeuren zelf te openen en te sluiten;
- Voelt u zich niet goed of bent u ziek, gelieve uw bezoek aan ons kantoor uit te stellen;


Hoewel iedereen de persoonlijke contacten ondertussen wel zal missen proberen we toch nog even vol te houden om zoveel mogelijk op afstand te werken. Zo kunnen we er samen voor zorgen dat we met z'n allen gezond blijven.

Maak ondertussen zoveel mogelijk gebruik van de digitale kanalen (Homebanking, mobile apps, etc...) om uw bankzaken en verzekeringen te raadplegen.
Wij staan uiteraard ook ter uw beschikking telefonisch of per mail, en antwoorden met plezier al uw vragen.

We danken u alvast voor uw verdere medewerking en begrip.


Het Barrie Finance-team